Lidmaatschap KBO Hoevenbraak

Wat biedt een lidmaatschap u?

• Een nieuwsbrief met activiteiten en actualiteiten.
  • Collectieve korting op uw zorgverzekering.
  • Korting op uw medische keuring voor het rijbewijs.
  • Een breed aanbod aan diverse activiteiten op het gebied van ontspanning, cultuur en sport en feestvieringen zoals kerstmis en carnaval.
  • Met de KBO-ledenpas krijgt u korting bij een groot aantal winkels en bedrijven in Schijndel, uiteenlopend van drogisterij Etos,  Bril Enzo, Boonman Bedden en Wonen en de Senioren Winkel.
  • Onze Ziekengroep bezoekt leden met een (chronische) ziekte of beperking en ontvangen met kerstmis een fruitschaal.
  • Gratis advies van ouderenadviseurs, cliëntenondersteuners, belastinginvullers en de formulierenservice.
  • Vanuit onze koepelorganisatie KBO-Brabant ontvangt u 11 keer per jaar het maandblad ONS.
  • KBO-Brabant zet zich in voor betaalbare zorg en het behoud van pensioenen.
  • Centraal bij onze activiteiten, diensten en ontmoetingen staan laagdrempeligheid en korte lijnen.

U bent van harte welkom als lid van KBO Hoevenbraak en wij kijken ernaar uit u te ontmoeten.

Mocht u geïnteresseerd zijn of meer willen weten, kunt u contact opnemen met onze secretaris Joke van Hees via telefoonnummer 073-5493579 of via e-mail kbo.hoevenbraak@gmail.com.

Kosten lidmaatschap KBO Hoevenbraak

Het lidmaatschap van KBO-Hoevenbraak bedraagt € 22,50 per kalenderjaar, dat loopt van januari tot en met december. Vanaf juli is de contributie € 11,25 voor de resterende zes maanden van het jaar.

Daarnaast bestaat de mogelijkheid gastlid te worden bij één of meerdere andere KBO-afdelingen in Schijndel. Een gastlidmaatschap is €11,25 en te betalen aan de betreffende afdeling. Zo kunt u aan al hun activiteiten deelnemen.

Voor lidmaatschap of voor meer informatie, kunt u contact opnemen met Frans van de Meerendonk, die de ledenadministratie verzorgt, op telefoonnummer: 06-12317371.

Rekeningnummer:  NL22 RABO 0118 3843 76  op naam van KBO en Mindervaliden.